Sunday, September 27, 2009

برف برف برف

















بهترین فصل خدا

12 comments:

  1. ای جان نگین کلی حال کردم انقدر زیاد بود عکسها گیج شدم کدوم رو ببینم با دقت
    اولی دومی و سومی
    عالی
    پنجمی نهمی یازدهمی عالی
    وای زیاد اند واسه یه پست دوستم
    اما خیلی خوبن کلی خنک شدم و حس برفی دلم رو گرفت

    ReplyDelete
  2. mersi shafagh jan.
    are, midoonam khaili ziade.vali khonak mishim:)

    ReplyDelete
  3. نگین ابراهیمـــــــــــــی
    دوست دارم
    .
    .
    حالا فکر نکنی واسه اینکه فصل تولد منو گفتی بهترین فصل خداستا ، نه کلن دوست داشتنی هستی
    .
    عکساتم که حرف نداره
    .
    :-*

    ReplyDelete
  4. هرچی بالا پایین می کنم می بینم فقط اولی

    ReplyDelete
  5. bale, dorost mifarmaid aghaye Rad, khob hatmanam yechizi boode avali ke too 3ta mosabeghe pazirofte shode:)

    ReplyDelete
  6. بله بله شما يك عكاس واقعي هستيد
    من هميشه كاراتو مي بينم هميشه هم خوشم مياد هميشه دوسشون خواهم داشت
    عاشق او نردبونه شدم در حد ازدواج :P

    ReplyDelete
  7. آره نگین جان رفت آبجی فسقلی فرفری

    ReplyDelete
  8. چه زحمتی براشون کشیدین! با سرماخوردگی بعدش مخصوصن
    !

    ReplyDelete
  9. fogholade boodan.
    aksatoon vaghean zibast.vahshatnak havase barf kardam.

    ReplyDelete
  10. نگین امروز اینجا برف اومد!!جات خیلی‌ خالی‌ بود که هوس برف کردی آبجی‌ جونم.

    ReplyDelete
  11. نگین امروز اینجا برف اومد!!جات خیلی‌ خالی‌ بود که هوس برف کردی آبجی‌ جونم.

    ReplyDelete
  12. tak be takeshoon binazir boodan...

    ReplyDelete